UVJETI I ODREDBE ONLINE NARUDŽBE
Dodajte željene proizvode u košaricu odabirom gumba "Dodaj u košaricu". U košaricu možete dodati nekoliko proizvoda iz različitih kategorija.
- Registracija naloga
Nakon dodavanja željenih proizvoda u košaricu potrebno je odabrati podatke za naplatu, željeni način plaćanja i željeni način dostave (osobno preuzimanje u salonu ili dostava kurirom). Ne zaboravite pročitati uvjete poslovanja i prije slanja narudžbe označite polje "Slanjem narudžbe prihvaćam uvjete poslovanja CFMOTO Hrvatska". Zadnji korak za slanje narudžbe je gumb "Pošalji narudžbu". Ubrzo nakon pritiska na ovaj gumb primit ćete e-mail koji potvrđuje registraciju narudžbe.
- Obrada narudžbi
2.1. Nakon slanja narudžbe iz "Košarice", ubrzo će Vas kontaktirati jedan od naših operatera koji će s Vama utvrditi detalje vezane za dostavu. Nakon zahtjeva za narudžbu na stranici, poslana e-pošta se automatski generira i nema potvrde da su proizvodi na zalihi. Ukoliko proizvoda nema na zalihi, bit ćete obaviješteni o predviđenom vremenu čekanja. Ako ne prihvatite ovo vrijeme čekanja, dobit ćete svoj novac natrag ako je plaćanje izvršeno online. Nakon potvrde narudžbe, ista će biti obrađena od strane naših operatera kako bi se utvrdili detalji isporuke. Rok isporuke je 1-3 radna dana od potvrde narudžbe.
2.2. Također, cijena i tehnički podaci ne predstavljaju nikakvu ugovornu obvezu i mogu se mijenjati bez prethodne najave. Fotografije proizvoda su informativnog karaktera i moguće su razlike između njih i samog proizvoda. Ukoliko su cijene ili drugi detalji u vezi proizvoda/promocija pogrešno prikazani, uključujući i zbog činjenice da su pogrešno uneseni u bazu podataka, zadržavamo pravo otkazati isporuku tog proizvoda i obavijestiti kupca telefonom/e- poštom što je prije moguće, o pogrešci, ako proizvod još nije isporučen, plaćeni iznosi će biti vraćeni (pogledajte Načine povrata, u nastavku)
- Načini plaćanja
3.1. Online plaćanje: pristupite ovoj poveznici kako biste vidjeli sve online načine plaćanja koje možete koristiti na našoj web stranici: Online načini plaćanja
Plaćanje pouzećem (pri isporuci kurirom). Plaćanje se vrši u gotovini putem kurira, do 10.000 leja za fizička lica i 5.000 leja za pravna lica.
3.3. Plaćanje prilikom preuzimanja iz izložbenog prostora moguće je izvršiti na sljedeće načine: gotovinom (do maksimalnog iznosa od 10.000 leja za fizičke osobe / 5.000 leja za pravne osobe), bankovnom karticom ili cjenikom.
- Načini dostave
Isporuka će se izvršiti unutar 4 radna dana od potvrde narudžbe od strane predstavnika CFMOTO Hrvatska (vidi točku 2.1.)
4.1. Kurirska dostava (standardna): Dostava je besplatna za narudžbe u vrijednosti većoj od 100 eura. Naknada za dostavu za narudžbe u vrijednosti manjoj od 100 eura.
4.2. Podizanje iz izložbenog prostora: dostava u izložbeni prostor je besplatna. Ukoliko ste odabrali podizanje iz izložbenog salona uz plaćanje po preuzimanju, a proizvodi su na zalihi, kontaktirat će vas predstavnik CFMOTO Hrvatska radi preuzimanja narudžbe. Ukoliko proizvoda nema na zalihi u izložbenom salonu koji ste odabrali prilikom registracije narudžbe, obavijestit ćemo vas e-mailom ili SMS-om kada stignu u izložbeni prostor da ih preuzmete. Od trenutka kada stignu, proizvodi se čuvaju u izložbenom prostoru 4 dana (uključujući dan kada primite obavijest o preuzimanju). Za narudžbe plaćene online (online karticom, nalogom za plaćanje) molimo da sa sobom ponesete osobnu iskaznicu kako bismo vam mogli predati proizvode. Za pravne osobe potrebna je i punomoć tvrtke.
Napomena: Uvjeti isporuke odnose se na narudžbe za koje ste odabrali plaćanje pouzećem.
Ukoliko ste odabrali drugi način plaćanja - online karticom, nalogom, plaćanje na rate - rok isporuke se može promijeniti ovisno o prijavi plaćanja. Inzistirajte da prilikom preuzimanja paketa pažljivo primite primljene proizvode! Sve obavijesti vezane uz nedostatak dijelova ili njihovo oštećenje tijekom transporta potrebno je prijaviti agentu iz kurirske tvrtke po primitku paketa; obavezno je sastaviti nalaz sa predstavnikom kurirske tvrtke. Naknadne reklamacije bit će iznimno teško riješiti, jer bez ovog izvješća kurirska tvrtka neće biti odgovorna.
- Red
5.1. Ispunjavanjem Narudžbe Kupac je suglasan da su svi podaci koje je naveo, a potrebni za proces kupnje, točni, potpuni i istiniti u trenutku predaje Narudžbe.
5.2. Ispunjavanjem Narudžbe, Kupac je suglasan da ga Prodavatelj (CFMOTO Hrvatska) može kontaktirati na bilo koji način koji je dostupan / dogovoren s Prodavateljem, u svakoj situaciji kada je potrebno kontaktirati Kupca.
Prodavatelj može otkazati narudžbu koju je poslao Kupac, nakon prethodne obavijesti upućene Kupcu, bez ikakve naknadne obveze bilo koje strane prema drugoj ili bez mogućnosti bilo koje strane tražiti naknadu štete od druge u sljedećim slučajevima:
5.3.1. neprihvaćanje transakcije od strane banke izdavatelja kartice kupca, u slučaju plaćanja putem interneta;
5.3.2. poništenje transakcije od strane kartičnog procesora odobrenog od strane Prodavatelja, u slučaju online plaćanja;
5.3.3. podaci koje je Klijent/Kupac naveo na Stranici su nepotpuni i/ili netočni.
- Pravo na odustanak
6.1. Kupac ima pravo odustati od Ugovora, odnosno vratiti Robu u roku od 14 kalendarskih dana, bez navođenja razloga i bez snošenja drugih troškova osim troškova dostave. Dakle, prema GEO br. 34/2014, rok za povrat Robe ili odustajanje od Usluge istječe u roku od 14 kalendarskih dana od dana kada Kupac fizički uđe u posjed kupljene Robe;
6.2. Ukoliko se Kupac odluči odustati od Ugovora, moći će ispuniti obrazac za povrat koji se nalazi na https://www.cfmoto.hr, te će ga poslati na [email protected]. [email protected].
6.3. Ukoliko Naručitelj/Kupac zatraži odustajanje od Ugovora u zakonskom roku odustajanja od Ugovora, dužan je vratiti i eventualne darove koji su pratili predmetni proizvod. Ako je Narudžba plaćena, Prodavatelj će izvršiti povrat iznosa u roku od najviše 14 (četrnaest) dana od datuma preuzimanja vraćene Robe. Iznos će biti vraćen na sljedeći način:
6.3.1. za Narudžbe plaćene bankovnom karticom: povratom sredstava na račun s kojeg je izvršena uplata;
6.3.2. za narudžbe plaćene putem narudžbenice: bankovnim prijenosom;
6.3.3. za narudžbe plaćene u gotovini / u gotovini u izložbenom prostoru: povratom gotovine u izložbenom prostoru ili povratom vrijednosti proizvoda na bankovni račun koji je kupac poslao;
6.3.4. za Narudžbe plaćene potrošačkim kreditom: otkazivanje / ponovni izračun ugovornih stopa.
6.3.5. za Narudžbe plaćene putem kriptovalute, povrat se vrši u Fiat valuti na račun koji je naveo Kupac. Kako bi se izbjegle bilo kakve sumnje, podrazumijeva se da su transakcije virtualnom valutom nepovratne, a NETOPIA ili CFMOTO Hrvatska neće imati obvezu vratiti Kupcu vrijednost transakcije obrađene u virtualnoj valuti.
6.4. Ako se Roba vrati u stanju u kojem se više ne može prodati kao nova (otvoreno pakiranje, nedostajući dodaci, Roba je oštećena), zadržavamo pravo zatražiti naknadu za vraćanje Robe u prvobitno stanje, jer slučaju može biti ili za pokrivanje razlike u cijeni koja proizlazi iz prodaje proizvoda kao rabljenog ili ćemo, na zahtjev Kupca, ponovno poslati Robu, a troškove dostave snosi Kupac.
6.5. Umanjenje vrijednosti vraćene Robe Budući da u slučaju prodaje na daljinu Kupac nema mogućnost pregleda Robe prije sklapanja ugovora, ima pravo odustati od ugovora. Iz istog razloga, Kupcu je dopušteno testirati i provjeriti Robu koju je kupio u mjeri potrebnoj za utvrđivanje prirode, karakteristika i načina rada Robe.
Kako bi se utvrdila priroda, karakteristike i funkcioniranje Robe, Kupac mora s njome rukovati i pregledati je na način na koji bi to mogao učiniti u stvarnoj fizičkoj trgovini. Na primjer: Kupac može isprobati predmet, ali ga ne može nositi. Kupac je odgovoran samo za smanjenje vrijednosti Robe koje proizlazi iz manipulacija koje nisu potrebne za određivanje prirode, kvalitete i funkcioniranja Robe. Ako Kupac iskoristi svoje pravo na odustajanje nakon korištenja Robe u opsegu koji prelazi granicu potrebnu za utvrđivanje njihove prirode, karakteristika i načina rada, Kupac je odgovoran za svako smanjenje vrijednosti Robe. Pribor (upute za upotrebu, kablovi itd.) u kutiji Robe kao i njeno originalno pakiranje sastavni su dio Robe. Slijedom navedenog, Kupac ima obvezu prilikom korištenja prava na odustanak od ugovora istu vratiti u originalnoj neoštećenoj ambalaži, zaštićenu omotanom folijom za rastezljivu plastičnu ambalažu ili pakiranu u kartonsku kutiju i zajedno sa svim pripadajućim priborom.
Vraćena roba koja pokazuje znakove istrošenosti (mrlje, ogrebotine, savijanja, pukotine, udarci itd.) prihvaća se povrat samo nakon njezine sukladnosti, uključujući troškove sanacije, kozmetike, popravka, zamjene bilo kojih oštećenih dijelova i vraćanje u komercijalni oblik za prodaju kao rabljeni proizvod. Konačna vrijednost utvrđuje se ovisno o vrijednosti dijelova koje treba zamijeniti i radovima na obnovi ili kao razlika između početne vrijednosti novog proizvoda i vrijednosti preprodaje rabljenog proizvoda. Svako smanjenje vrijednosti Robe koje proizlazi iz rukovanja njome osim onih potrebnih za određivanje prirode, kvalitete i funkcioniranja Robe odgovornost je Kupca. Ekvivalentna vrijednost naknade za umanjenje bit će priopćena Kupcu po primitku vraćene Robe.
6.6. Ako Prodavatelj ne može isporučiti Robu koju je naručio Kupac, potonji će obavijestiti Kupca o toj činjenici i vratiti na račun Kupca vrijednost Robe i/ili Usluge, u roku od najviše 7 (sedam) dana. od dana kada je Prodavatelj saznao za tu činjenicu ili od datuma kada je Kupac izričito izrazio namjeru da raskine Ugovor.
6.7. Roba za koju pravo nije osigurano
6.7.1. Proizvodi naručeni po posebnim, vanjskim narudžbama za koje je zatražen avans i koji su doneseni na zahtjev naručitelja izuzeti su od prava na odustanak od Ugovora. Za unaprijed naručene proizvode od kojih kupac želi odustati iz raznih razloga, prodavatelj može zadržati do 100% akontacije koju je kupac dao.
- Jamstva
7.1. Za sve Robe koje proda Prodavatelj vrijede uvjeti jamstva u skladu s važećim zakonodavstvom i komercijalnim politikama proizvođača. Roba je nova, u originalnom pakiranju i dolazi iz izvora ovlaštenih od strane svakog proizvođača.
7.2. U slučaju Robe koju prodaje i isporučuje CFMOTO Hrvatska, Kupac će pri isporuci za svaku Robu koja ima pravo na jamstvo dobiti jamstveni list sa svim podacima servisnog centra koji osigurava popravke tijekom jamstvenog roka.