
Holgado ponovio plasman u Top 10 u svojoj drugoj Moto2 utrci
Nakon dvije godine pauze, staza Termas de Río Hondo ugostila je utrku Svjetskog prvenstva, a Dani Holgado i David Alonso suočili su se s nepredvidljivim uvjetima tijekom cijelog vikenda. Unatoč tim izazovima, obojica su pristupila utrci s odlučnošću, gradeći na napretku koji su postigli na argentinskoj stazi. Holgado nastavlja pokazivati izvanretan napredak, poboljšavajući se iz dana u dan. Španjolski vozač započeo je utrku s petog startnog reda, odlično je startao i već u prvim krugovima napredovao. Holgado je održavao dobru brzinu i fokusirao se na izbjegavanje pogrešaka kako bi ostao u prvih 10, na kraju završivši kao najbolji rookie u srednjoj kategoriji. Nakon nekoliko promjena pozicija, osvojio je snažno deveto mjesto u utrci koju je osvojio bivši vozač CFMOTO Aspar Teama, Jake Dixon.
Kolumbijski vozač David Alonso nije završio Veliku nagradu Argentine onako kako je želio. Nakon vikenda u kojem je postigao značajan napredak i bolje razumio vožnju Moto2 motocikla, Alonso je ušao u nedjeljnu utrku s odlučnošću da se popne na ljestvici. Međutim, nije se osjećao ugodno na svom motociklu i borio se s vožnjom, što je također bilo pogođeno trošenjem guma. Unatoč tim izazovima, Alonso nije odustao i nastavio se boriti kako bi smanjio razliku prema konkurentima, a na kraju je utrku završio na dvadesetom mjestu.
U Moto3 kategoriji, CFMOTO Aspar Team suočio se s teškim nedjeljnim danom u Argentini, gdje su obojica vozača imala problema s pronalaženjem dobrog osjećaja. Foggia je utrku započeo s četvrtog startnog reda i pokušao ostati u prvih grupa. Međutim, talijanski vozač je izgubio nekoliko pozicija i morao se vratiti kako bi ušao u borbu za bodove. Foggia je povećao tempo u posljednjim krugovima i uspio prestići nekoliko svojih suparnika, na kraju završivši Veliku nagradu Argentine na jedanaestom mjestu.
Jakob Rosenthaler također je morao boraviti na stazi Termas de Río Hondo. Austrijski vozač započeo je s dobrim osjećajem i bio je odlučan da pruži dobar nastup u svojoj posljednjoj utrci s timom. Iako je uspio napredovati nekoliko pozicija, trošenje guma omelo je njegov osjećaj za vožnju. Međutim, Rosenthaler je povećao brzinu u posljednjim krugovima i prešao ciljanju crtu na dvadesetom mjestu.
Morda vas bo zanimalo tudi:

UFORCE U10 XL PRO od CFMOTO je visokokvalitetni radni model koji zadovoljava različite preferencije vožnje. Ovaj model opremljen je snažnim 998cc trocilindričnim motorom i nudi prostrano i luksuzno sjedalo koje može primiti do šest putnika. Pon...
Pročitajte više